جقدر جالبه که هر دوی شما مثل هم هستید ولی ما هم جوان بودیم و این رابطه ها رو نداشتیم که الان اسمش رو بزاریم غریزه و جوانی .
ولی از اینها گذشته آینده ای که شما صحبتش را می کنید ،گذشته هایشان هم مثل هم بودند .اگر هم مشکلی پیش بیاد از جانب هردو پیش میاد .
فقط امیدوارم که این رابطه ها برایتان عادی عادی نباشد که بعدها هم ادامه داشته باشد برای اینکه احتمال اینکه زندگی بعد از یه مدت طولانی یا کوتاه برایتان یکنواخت شود را دارد.
کمی بیشتر تامل کن زیرا شما و همسر آینده تان خیلی راحت در مورد این قضیه با هم صحبت کردید و دیگر هیچ حیایی بین شما باقی نمی ماند .
البته صداقت شما قابل تحسین است ولی شما بیشتر باید نگران این باشید: که در آینده این حجب و حیا بیشتر از این از بین نرود و مشکلات حادتری به وجد بیاید .








علاقه مندی ها (Bookmarks)