[size=large]فرشته مهربان عزیز سلام
من این چند روز از قبلم خوشحالتر هستم چون سعی کردم به تیپش کمتر توجه کنم و قبولش کنم. اما نمیدونم این حالم تا کی ادامه داشته باشه ! به جای اینکه از حرفهای بی ربطش حرس بخورم بهش خندیدم و کمتر گیر دادم . الان خودم راحتترم ولی چجوری این حس رو ادامه بدم؟ شاید نتونم. نمیدونم ! یه جوریایی احساس میکنم خودمو زدم به کوچه علی چپ! به هر حال حرفاتون منو از اون حال دراورده (فعلا) به نظرتون الان وقتشه که مرحله بعد رو بهم بگین؟ [/size]


باور کن انقدر زندگیهای مشکل دار وجود داره عزیزم رو خصوصیات خوب شوهرت کار کن و با توجه به اخلاقش کمی توقعت رو پایین بیار
[quote] ویدای عزیزم واقعا درست میگی. ولی بعضی وقتا احساس منطق سرش نمیشه.
علاقه مندی ها (Bookmarks)