به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

Threaded View

  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: میدونم که بازم میاد چطوری برخورد کنم؟؟؟؟

    ستاره عزیز سلام

    خوب با توجه به جزئیاتی که مطرح کردی چند نکته حاذز اهمیت است که دوستان اشارات خوبی داشته اند اما این نکات را لحاظ کن!

    1- گویا شما از لحاظ فرهنگی و طرز تفکر با هم متفاوت هستید! چرا این را می گویم؟ الان برایت باز

    می کنم. نه پس کردن پول خساست است و نه خواستن چادر شکاک بودن! بلکه او با این نوع

    ادبیات ، تربیت و فرهنگ بزرگ شده و شما بگونه ای دیگر و همه می دانیم که اختلاف فرهنگی

    بسیار در زندگی تضاد ایجاد می کند! پس به این نکته دقت کن! برای تو برخی ظواهر مهم است و

    برای او نه! این در آینده ممکن است حتی سر دکور خانه برای تو و نوع خرید هایت دردسر درست

    کند! اگر برایت این مسائل مهم است پس کمی دقت کن!

    2- نکته بعدی که حائز اهمیت است این است که ما باید همدیگر را همان طور که هستیم

    بپذیریم...او باید تیپ شما را بپذیرد و شما شیوه و مرام او را در زندگی! اینکه بخواهیم بعدا

    کسی را تغییر دهیم کار درستی نیست چرا که اغلب این کار نشدنی است!

    3- باید دقت کنی که برخی افراد محدود کردن همسرشان را نوعی عشق می دانند! اما

    خوب این واقعا تربیت آنهاست! اگر با این نوع برخورد مشکل داری بیشتر دقت کن!

    4- مخاطب شما دمدمی مزاج است و بسیار احساس محور رفتار می کند که این کمی موضوع

    را خطرناک می کند چون زندگی شوخی نیست که هی بگوییم سلام و خداحافظ!

    تکیه گاهی انتخاب کن که در سخت ترین روزها هم به راحتی به تو نگوید خداحافظ!


    و در آخر...

    ایشان آدم خوبی است اما این شعار همیشگی من بوده و هست! هر خوبی مناسب ما

    نیست! بعد هم گاهی برخی معایب یا فرهنگ های متفاوت چنان مهم هستند که خوبی های

    دیگران را می پوشانند!

    پس خوب و با دقت تمام این نکات را لیست کن و خودت شرایط را آنالیز کن!

    به فکر 2 خواستگار دیگر هم نباش! چون عجله در تصمیم به آدم اجازه شناخت درست را

    نمی دهد! بعد هم شما که سنی نداری! به نظر بهتر است کمی بیشتر راجع به زندگی

    مشترک و مسائل آن به شناخت بپردازی و معیارهای مورد نظر از همسر آینده ات را برای

    خودت بنویسی تا بر اساس معیارهایت و با مطالعه مقالات خوب همین سایت به تصمیم درست

    و آگاهانه و عاقلانه برسی

    موفق و پیروز باشی







  2. 4 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (پنجشنبه 27 بهمن 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. من شوهر از کجا بیارممممممممممممم؟؟؟؟
    توسط بیتا الف در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 21 تیر 94, 18:31
  2. با بدبینیم چکار کنم؟؟؟؟
    توسط آرام 91 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 23 مرداد 91, 00:06
  3. چطور میشه فراموشش کرد؟؟؟؟
    توسط صدف سدنی در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 10 مرداد 91, 12:51
  4. چطور خانوادمو برای ازدواج راضی کنم؟؟؟؟
    توسط sarina در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: دوشنبه 02 مرداد 91, 22:07
  5. با این همه بحث چی کار کنم؟؟؟؟
    توسط sareh.s در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 اردیبهشت 91, 14:25

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:42 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.