ستاره عزیز سلام
خوب با توجه به جزئیاتی که مطرح کردی چند نکته حاذز اهمیت است که دوستان اشارات خوبی داشته اند اما این نکات را لحاظ کن!
1- گویا شما از لحاظ فرهنگی و طرز تفکر با هم متفاوت هستید! چرا این را می گویم؟ الان برایت باز
می کنم. نه پس کردن پول خساست است و نه خواستن چادر شکاک بودن! بلکه او با این نوع
ادبیات ، تربیت و فرهنگ بزرگ شده و شما بگونه ای دیگر و همه می دانیم که اختلاف فرهنگی
بسیار در زندگی تضاد ایجاد می کند! پس به این نکته دقت کن! برای تو برخی ظواهر مهم است و
برای او نه! این در آینده ممکن است حتی سر دکور خانه برای تو و نوع خرید هایت دردسر درست
کند! اگر برایت این مسائل مهم است پس کمی دقت کن!
2- نکته بعدی که حائز اهمیت است این است که ما باید همدیگر را همان طور که هستیم
بپذیریم...او باید تیپ شما را بپذیرد و شما شیوه و مرام او را در زندگی! اینکه بخواهیم بعدا
کسی را تغییر دهیم کار درستی نیست چرا که اغلب این کار نشدنی است!
3- باید دقت کنی که برخی افراد محدود کردن همسرشان را نوعی عشق می دانند! اما
خوب این واقعا تربیت آنهاست! اگر با این نوع برخورد مشکل داری بیشتر دقت کن!
4- مخاطب شما دمدمی مزاج است و بسیار احساس محور رفتار می کند که این کمی موضوع
را خطرناک می کند چون زندگی شوخی نیست که هی بگوییم سلام و خداحافظ!
تکیه گاهی انتخاب کن که در سخت ترین روزها هم به راحتی به تو نگوید خداحافظ!
و در آخر...
ایشان آدم خوبی است اما این شعار همیشگی من بوده و هست! هر خوبی مناسب ما
نیست! بعد هم گاهی برخی معایب یا فرهنگ های متفاوت چنان مهم هستند که خوبی های
دیگران را می پوشانند!
پس خوب و با دقت تمام این نکات را لیست کن و خودت شرایط را آنالیز کن!
به فکر 2 خواستگار دیگر هم نباش! چون عجله در تصمیم به آدم اجازه شناخت درست را
نمی دهد! بعد هم شما که سنی نداری! به نظر بهتر است کمی بیشتر راجع به زندگی
مشترک و مسائل آن به شناخت بپردازی و معیارهای مورد نظر از همسر آینده ات را برای
خودت بنویسی تا بر اساس معیارهایت و با مطالعه مقالات خوب همین سایت به تصمیم درست
و آگاهانه و عاقلانه برسی
موفق و پیروز باشی









علاقه مندی ها (Bookmarks)