به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 دی 92 [ 22:35]
    تاریخ عضویت
    1390-10-23
    نوشته ها
    32
    امتیاز
    1,630
    سطح
    23
    Points: 1,630, Level: 23
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 70
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    24

    تشکرشده 37 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array

    امان از خواهر شوهر و مادر شوهرم!!!!!!!!!!!

    باسلام به همه ي دوستان من حدوددوسال نامزدبودم ودوسال هم هست كه عروسي كردم ازفاميلاي دور بوديم.نميدونم ازكجاشروع كنم من يه خواهرشوهردارم كه
    ازوقتي عقدكرديم اذيتاش شروع شد ازدواج كرده ويه بچه ي ده ساله هم داره هرموقع كه خبردارشه من ميرم خونه مادرشوهرم فورااونم مياداونجاوهمش باحرفاي نيش وكنايه دارش اذيتم ميكنه مادرشوهم حسابي عليه من كوك ميكنه كافيه پدريامادرشوهرم كمي بهم محبت كنن حسادتشوحتي نميتونه حداقل توظاهرش نشون نده فك ميكنه من جاي اونو گرفتم ميخوادتوجه همه فقط به اون باشه دوره ي نامزديمونوكه حسابي زهرمارمون كرد(مثلامن كه يه روز ميرفتم خونه مادرشوهرم بعدازناهارهمه يك ساعتي ميخوابن منهم بانامزدم تواتاق چرت ميزديم خواهرشوهرم هي پسرشوميفرستادپيش مابعدشم يه روز ديدم بعدناهاربالشاشونوبرداشتن ورفتن تواتاقي كه ماميرفتيم)وقتي موقع كارميشه انواع دردهاروبه خودش نسبت ميده تامن تنهايي كاراروبكنم ناگفته نماندكه خودايشان عروس دايي من هستندوكارهاومحبتهاووظايفي كه خودشون به خانواده ي شوهرشون نميكنن ازمن انتظاردارن كه بهشون بكنم.مادرشوهرم هم خيلي بهشون حساسن وهميشه طرف اونوميگيرن باكارهاش ازچشم شوهرمن افتاده همين چندروزپيش مادر شوهرم اومده بودوميگفت چرابهش زنگ نميزنين وچرانميرين خونشون ومنومقصرميدونست.مادرشوهرم وسواسي ودمدمي مزاجه هرماه يكبارميان خونمون وهمه جاي خونمو نگاميكنه بعدشروع ميكنه كه چرالوسترتون گردوخاك داره چرافلان چيزوگذاشتي اونجااينكاروبكن اون كارونكن طلاهاتوبفروش كمك خرج شه اگه براناهاردعوت كنم مادر شوهرم عصرش باپررويي ميگه بياببينيم براشام چي بپزيم تازه اولين ماهي كه عروسي كرده بوديم بهمون گفت اكه خونتون زيادمهمون بياد نميتونين پس اندازكنين بيچاره خانواده ي من تواين دوسال دوباراومدن خونمون ولي اين عالم هاهي هي خودشونو دعوت ميكنن خلاصه توهمه ي اموراتمون دخالت ميكنن واقعاموندم باچه رفتاري جلوي اين كاراشونوبگيرم

  2. کاربر روبرو از پست مفید ستاره قطب تشکرکرده است .

    ستاره قطب (سه شنبه 11 بهمن 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.