سلام دوستان خوب
من تازه عضو این سایت شدم ازتون خواهش میکنم که به من کمک کنید .
من شش ماه پیش عقد و سه ماه پیش ازدواج کردم ، شوهرم به ظاهر مرد خوبیه اما گاهی اوقات ازدستش خسته می شم . اون معتقده که تمام اختیار زن ها دست شوهرهاشونه و برای هر کاری باید سعی کنم که راضیش کنم . حتی برای سر زدن به مادرم باید باهاش بحث کنم تا راضی بشه حق ندارم تنهایی بیرون برم ، خیلی کم به خانواده من سر میزنه و زمانی که تنها خونه مادرم می رم جلوی همه خجالت می کشم چون همه با شوهرهاشون میان.از طرفی دائما من باهاش به مهمونی فامیل هاشون میرم اما همیشه در مقابل خانواده من جبهه می گیره . خیلی خسته و پشیمونم این شرایط من رو خیلی آزار می ده دو بار هم پیش مشاور رفتم اما فایده نداشته . تو رو خدا به من بگید چکار کنم . کمکم کنید ....








علاقه مندی ها (Bookmarks)