سلام.
من مرد-مجرد-24ساله-دانشجوی ارشد دولتی هستم
همزمان هم کار می کنم و هم درس می خونم .
اما کارم به نوعی موقته.
مشکلی که فکر می کنم هست اینه که شوقی در وجودم نیست برای انجام کار و درس هام.
حتی الانم انگیزه ایی ندارم که بخام بلند شم و برم درسامو بخونم یا از کارم بهتر پول در بیارم و یا راههای خوب پول در آوردن رو امتحان کنم . این احساس چندین ماه هست که وجود داره.
خیلی ناراحتم.توی امتحانام هم بد نتیجه گرفتم .
نمی دونم از زندگی چی میخام .
مثلا این رشته عمران که من خوندم عموما میگن 2 راه برای کار داره ، یکی مثلا کار و دوم ادامه تحصیل.
من الان هر دوشون رو دارم انجام میدم هر دو هم دارم بد ظاهر میشم ، نمی دونم که بخام برم برای دکترا یا برم تو کار آزاد . اگه برای پاسخ لازمه که اطلاعات دیگه ایی بذارم ، لطفا بگین تا اطلاعاتو اگه ناقصه کامل کنم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)