به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 15

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 31 اردیبهشت 95 [ 17:40]
    تاریخ عضویت
    1390-10-12
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    3,456
    سطح
    36
    Points: 3,456, Level: 36
    Level completed: 71%, Points required for next Level: 44
    Overall activity: 20.0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 11 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چیکار کنم که دیگه همسرم رو تا این حد دوست نداشته باشم؟؟؟

    سلام دوستان خوبم. ممنون از نظرات خوب و دلسوزانتون. قبل از هر چی میخوام به ایوب و ویدای عزیز بگم که من واقعا دوست ندارم فکرای الکی که زندگیمو داغون کنه بکنم. راستش اصلا وقت این کارو ندارم. من در دانشگاه حق التدریس درس میدم و اون وقتایی که خونه ام باید به کارای خونه و کارای دانشجوهام برسم. و اصلا چیزای مالی که از دست دادم اهمیتی نداره برام. اگه داشت از دست نمیدادم. اما این برام مهمه که همسرم هم ببینه از خودگذشتگیهامو. راستش حرفای همه دوستان روم تاثیر گذاشت و همه جانبه فکر کردم. واقعا من همسر خوبی دارم و خانوادش هم با اینکه کمی دلخورم ازشون اما واقعا دوستشون دارم. و به قول دوستان من خودم تقصیر کارم. من دیشب با همسرعزیزم صحبت کردم. وناراحتی هامو گفتم. اون هم چون خیلی منطقی و عاقله حرفهایی بام زد که زمین تا آسمون متحولم کرد. بم گفت من خیلی از کارا و حرفا رو زدم چون دوستت دارم ومیدونم لیاقتت خیلی بیشتر از رفتار اطرافیانمون وحتی من با توست. بم گفت اینکه تو محجوبی و چیزی نمیگی وقتی بت بدی میکنن خیلی قابل ستایشه ومن بت افتخار میکنم. اما دلم نمیخواد با من هم اینطوری باشی. دوست دارم من رو همدم و جزئی از خودت بدونی مثل یه دوست اگه بت بدی کردم حقتو ازم بگیری! ونمیخوام با من جوری باشی که با خواهرم هستی... وکلی حرفای دیگه که فهمیدم واقعا من مقصر بودم. اون گفت همه کم وکسریاشو ببخشم و قول میده جبران کنه. وکلی ازم تشکر کرد بابت صبرم
    باور کنید اگه نمیومدم ودرددل نمیکردم وشما عزیزان رک و پوست کنده بم گوشزد نمیکردید اینطور نمیشد...
    دوستتون دارم. بازم خبر میزارم براتون... بازم ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون..........

  2. 4 کاربر از پست مفید hasati تشکرکرده اند .

    hasati (پنجشنبه 15 دی 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چطور با همکلاسیم دوست بشم؟؟؟
    توسط yanbiston1 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 اردیبهشت 94, 19:08
  2. چطور به دوست دختر رئيس متاهلم كار ياد بدم؟؟؟
    توسط shirin joon در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 تیر 89, 10:40
  3. چرا مردها فيلمهاي ... را دوست دارند.؟؟؟
    توسط درخت سبز در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: سه شنبه 11 خرداد 89, 08:11
  4. چگونه دوست دختر پیدا کنم؟؟؟
    توسط milade در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 آبان 87, 09:01
  5. چگونه دوست دختر پیدا کنم؟؟؟
    توسط milade در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 آبان 87, 09:01

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.