سنجاب عزيزنوشته اصلی توسط sanjab
نميدونم چيزي به نام پيش گويي وجود داره يا نه.براي خودم پيش اومده بدون آگاهي قبلي از راهي اجتناب كنم كه به نظر با اون يكي فرقي نداشته اما پر از خطر بوده
نميدونم چرا. گمان ميكنم منبعش درون خود آدمه و خداوند اونو در ما به امانت گذاشته اما چون در زندگي روزمره بسيار غرقيم و فراموشش ميكنيم.اين نيروي به ظاهر غير منطقي دريكي از محل هاي كار قبليم منو به موقع از محيط كار خارج كرده و جان و آبروي منو نجات داده و در مورد دوم به موقع مزاحمت فرد ظاهر الصلاحي رو از سرم برداشته. براي دور كردن اين دو مورد دلاليل منطقي نداشتم ..اما قبلم به من گفت بريم و منم رفتم و جان دربردم!










علاقه مندی ها (Bookmarks)