شمیم جان می تونی آدرس ایمیل منو از پروفایلم ببینی، اینجا من نمیخوام زیاد حرف بزنم و سعی م یکنم مختصر مفید بگم چون درواقع حرفی ندارم بگم. می دونم حق به جانب بود ولی باید صبر کنی تا جلسه بعدی ، مگه مشاور نگفته حرف نزنید تا من روی رابطه تون کار کنم؟ خوب پس تکلیفت معلومه. حالا که یا علی گفتی صبر کن تا مشاور بهت بگه چیکار کن. بعد بیا برای ما بنویس ما هم استفاده کنیم .