
نوشته اصلی توسط
آتنــــــا25
[align=justify]آیدا اول به خودت مسلط باش این پسر دوستته، شوهرت که نیست انقدر دستپاچه شدی! خدا نکرده اگه پس فردا تو زندگیت این اتفاق بیفته اون موقع میخواهی چکار کنی!؟
1- توجیه ممنوع! ارتباط حتی اگه از طرف اون دخترم شروع شده باشه بهرحال این دوست تو بوده که چراغ سبز نشون داده، اگه متعهد بود حتی یه جواب سلام هم بهش نمیداد.
2- اگه یکی این عادت (دختربازی) براش عادی باشه و بخواد تکرار کنه هر چقدرم تو کنترلش کنی چیزی عوض نمیشه کار خودشو میکنه، فوقش میره یه خط دیگه میگیره که تو چکش نکنی! یا ایمیلشو عوض میکنه، جدید میسازه!
3- دور بودن اون دختر ازش تضمین قطع رابطه نیست! اولا که اگه بخواد میتونه با یکی که نزدیکشه ارتباط برقرار کنه، اگرم نه میتونه با همون قبلی با وسایل ارتباطی ادامه بده و هرزگاهی هم به بهانه سفرهای کاری و ... بره ببینش.
(تجربه زندگی خودمو برات مینویسم، نمیگم همه یه جورن فقط میخوام بدونی دوری راه برای آدمی که دنبال کسی باشه مانع نمیشه! شوهر من که با هم 4 سال عقد بودیم با یه دختر تو شهر دیگه دوست شده بود یه سال برای مسافرت به اون شهر رفته بود با دختره قرار گذاشته بود و دیده بودش!) سعی نکن بخاطر وابستگی احساسی که بهش داری توجیش کنی و چشمتو روی حقایق ببندی و بگی همه چی خوبه! میگی رابطه خاصی با دختر نداشته و فقط در حد تلفن و چت بوده! بنظرت باید چه جوری می بود که رفتار زشتی به چشم بیاد!؟ از همین چت و تلفن ها شروع میشه و به جاهای باریکتر میکشه!!
4- معلومه که آدم وقتی دستش رو میشه اظهار ندامت و پشیمونی میکنه، انتظار داری رفتارش غیر از این باشه!؟ اما حقیقت اینه که اگه دستش رو نمیشد همچنان ادامه میداد!! پس فهمیدن تو باعث شده رابطه رو ختم کنه (البته اگه واقعا اینکارو کرده باشه) و اون شخصا به رابطه پایان نداده پس بازم عذرخواهی کارشو توجیه نمیکنه.
5- ما نمیتونیم بهت هیچ تضمینی بدیم اگه بخوای خودت میتونی امتحانش کنی ببینی چطور آدمیه!
6- میگی وقتی با همید همه چی خوبه وقتی جدا میشین همش افکار بد میاد سراغت، یعنی بهش اعتماد نداری! آدمیکه بهش اعتماد نداری نمیتونه گزینه مناسبی برای همسری باشه.
7- تو برای آرامشت رابطه رو قطع کردی و اون هیچ عکس العملی نشون نداده، بعدش دوباره بخاظر وابستگی بهش زنگ زدی و گفتی کمکم کن بهت اعتماد کنم!؟ ظاهرا اون خیلی هم از این وضعیت ناراضی نبوده که بهش اعتماد نداری وگرنه یه تلاشی میکرد!! اگه بقول خودت که میگی خیلی بهم علاقه مندیم نمیتونیم همو ول کنیم پس چرا اون ولت کرد بحال خودت تا تو خودت مجبور شدی برای رهایی از حس بد درونت و افکار بدت دوباره بهش رو بیاری!؟
این توئی که خیلی وابسته هستی آیدا البته شاید علاقه مندم باشی اما این بخاطر وابستگیته که نمیتونی یه تصمیم درست و قاطع بگیری و بهش عمل کنی از علاقه نیست! اون حتی همین وابستگی هم نداره!
........
فعلا دیگه چیزی به نظرم نمیرسه ... [/align]
علاقه مندی ها (Bookmarks)