منم هر چند شناحتي نسبت به شما دوست همدردم نداشتم ، اما از سوئي بسيار خوشحال و از طرفي ناراحت شدم اين تايپيك رو خوندم ،
از اين كه در آستانه پيوند مقدسي هستيد خوشحال و تبريك گوبان و از اينكه ما را ترك مي كنيد ناراحت ،
زيباترين ، شادترين ، آرام ترين ، شيرين ترين و خلاصه بهترين ترين ها را براي كه تو و همسرت كه بهترينيد آرزو ميكنم ...
نوراني باد وجودتان به نور حق
استوار و پايدار باشيد ...![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)