به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 33

Threaded View

  1. #9
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 10 بهمن 93 [ 13:30]
    تاریخ عضویت
    1387-6-20
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته ها
    264
    امتیاز
    7,391
    سطح
    57
    Points: 7,391, Level: 57
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 159
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Created Blog entryTagger Second ClassVeteran5000 Experience PointsSocial
    نوشته های وبلاگ
    2
    تشکرها
    1,724

    تشکرشده 1,826 در 279 پست

    Rep Power
    45
    Array

    RE: می خواهم اسم بچه رو خودم انتخاب کنم...

    نقل قول نوشته اصلی توسط blue sky

    اما یک نکته هست و آن اینکه منم حاضر نیستم به کل از همه معیارهایم بگذرم. و اسم فرزند باید نظر من رو هم تامین کنه، هرچند دلخواه من نباشه.

    متاسفانه 2 نکته وجود داره؛
    1- من و همسرم خیلی معیارهایمان یکی نیست و متاسفانه از دو طیف مختلف دنبال اسم هستیم.
    2- از طرفی هم فکر می کنم داره لج می کنه. چون یبار یه اسمی پیشنهاد داد که اتفاقا تو لیست من بود (اون موقع هنوز لیستم رو بهش نداده بودم). گفتم قشنگه و من هم موافقم. این اسم تو لیست من هم هست. با کمال تعجب دیدم که گفت منصرف شدم و همینجوری گفتم.

    متاسفانه خیلی پیشنهاد اسم نمی ده و میگه بذار دنیا بیاد. از طرفی می ترسم بدون گفتن به من بره برای بچه شناسنامه بگیره!!!!!!!!!
    دلم نمی خواد بعد از تولد بچه و زمانیکه من احتمالا منزل پدرم هستم، اختلاف و درگیری بینمون پیش بیاد.
    بنظرم بهتر بود قبل از دنیا اومدنش برای اسم توافق می کردیم تا اون موقع از بودن در کنار فرزندمون لذت می بردیم.

    نمی دونم چطور باهاش صحبت کنم که زودتر براش اسم انتخاب کنیم.
    در عین حال که از نفوذ خانواده اش رو فکر و تصمیم همسرم به شدت می ترسم. و ترس این رو هم دارم که احیانا اونها بخوان اسم بچه من رو انتخاب کنند!
    سلام به بلو اسكاي عزيز
    منم به نوبه خودم تبريك ميگم مادر شدنتون رو ، اميدوارم حقيقتا بتونيد در اين مسئوليت بزرگي كه بر دوشتان افتاده ، موفق و سربلند بيرون آييد و زندگي شيريني با هسمرتان در كنار اين فرزند عزيزتان داشته باشيد ...
    اول بگم : انتخاب اسم حق مشروع شما و همسر است ، يعني حق هر دوي شماست ... هر دوي شما بايد با تفاهم آن را انتخاب كنيد ،

    اما من با عرض عذر خواهي ، يه نكته بگم : با توجه به نكاتي كه در دو پست خود گذاشتيد ، اينجور فهميدم كه هنوز خوب نتوانسته ايد ارتباط روحي و معنوي خوبي با همسرتان برقرار كنيد ، و اين يك ضعف در زندگي مي باشد ، و فقط در انتخاب يك اسم نيست ، بلكه ممكن است حتي در سائر موارد زندگي شما سرايت كند و انتخاب اسم شروع سرايت آن باشد ...

    لذا پيشنهاد من اينست كه : اگر ترس اين را داريد كه بخواهيد بر اين حق خود اصرار كنيد ، ممكنه اختلافاتي بيافته ، و مسائل ديگري پيش آيد ، شما فعلا از اين حق خود بگذريد تا زندگيتان دچار تزلزلي نشه ، ( به هر صورت هر چند اسم مهم است ، اما آرامشي كه براي آن فرزند بايد به وجود آوريد خيلي مهمتر از اسم است ، و اين با اين لج و لجبازي حادث نمي شود ، لذت بردن از فرزند مهمتر است ، يادتان باشد كه تربيت او هم در آينده در دست شماست )
    اما بعد از اين ماجرا برنامه اي متقن بريزيد و شروع كنيد به برقراري ارتباط روحي و معنوي با همسر خود تا در سائر موارد زندگي بتونيد با تفاهم و .... مسائل را حل كنيد ، ( البته قبل از آن راههاي ايجاد اين رابطه را بيابيد و بعدا سعي كنيد آنها را در زندگي پياده كنيد )

    شايد اين اختلاف راي و نظر ، زنگ هشداري باشد براي شما كه به خود آييد و بيشتر به فكر ايجاد اين ارتباط بيافتيد .....

    انشاالله هميشه و در تمام لحظات ، كنار اين فرزند عزيزتان لحظات لذت بخشي داشته باشيد ...

    يا علي

  2. 5 کاربر از پست مفید مهاجر بي نشان تشکرکرده اند .

    مهاجر بي نشان (دوشنبه 23 آبان 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:58 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.