بچه ها خیلی دوست دارم به یاد دوران کودکی خاطره های قشنگی که خیلی دوسشون داریم و همیشه تو ذهنمون هستند رو بنویسیم هم میشه یه سرگرمی هم اینکه خیالمون راحته که این خاطره ها رو یه جایی واسه همیشه حک کردیم نظرتون چیه؟
تشکرشده 29 در 14 پست
بچه ها خیلی دوست دارم به یاد دوران کودکی خاطره های قشنگی که خیلی دوسشون داریم و همیشه تو ذهنمون هستند رو بنویسیم هم میشه یه سرگرمی هم اینکه خیالمون راحته که این خاطره ها رو یه جایی واسه همیشه حک کردیم نظرتون چیه؟
sara_star (پنجشنبه 23 آذر 91), باران بهاری11 (یکشنبه 05 خرداد 92), راحیل خانوم (جمعه 27 اردیبهشت 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)