من و برادرم روابط خوبی با هم داریم و همدیگرو خیلی دوست داریم طوریکه امکان نداره چیزی از برادرم بخوام و در یه زمان کوتاه برام انجام نده ، منم هرکاری که بتونم انجام میدم تا خوشحالش کنم ، اون پیش ما زندگی نمیکنه ، برای تحصیل رفت شهرستان الان هم همونجا کار میکنه هرچند مدت یه بار برای دیدن ما میاد تهران
رفتارش با من خوبه اما یه کارایی میکنه که بعضی وقتتا ناراحتم میکنه
مثلا اینکه همش منو میبوسه و بهم ابراز علاقه میکنه ، یا اینکه وقتی همه کنار هم نشستیم و مثلا تلویزیون تماشا میکنیم ، اون درحالیکه دستشو حلقه کرده دور کمرم ، بدنم رو نوازش میکنه
وقتی ازش میخوام اینکارو نکنه ، انگار اصلا متوجه منظورم نمیشه ، میپرسه برای چی !
وقتی اینجاست ، هرشب قبل از خواب میاد پیشم و بغلم میکنه
همشم میگه وقتی اینجا نیست دلش برام تنگ میشه
ایا این رفتارش عادیه ؟ ایا من نباید حساسیت به خرج بدم ؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)