واقعا ناراحت شدم.
باورم نميشه اين قدر ساده لوحانه رفتار كرده باشي يعني تو حاضر شدي به خاطر ازدواج با ايشون به اميال اين فرد تن بدي؟شما 27 ساله هستي ولي رفتارتون مثل يك دختر خان 16 ساله بوده.قبول دارين؟...خدا بهت صبر بده
از دستش شكايت كنين
يك چيز جالب كه خواندم اين كه آقا پسر 31 ساله هست در حالي كه با يك دختر خانم وقتي احساسي حرف مي زنه تحريك ميشه.به نظر شما همين حرف بو دار نيست؟؟؟؟؟؟؟؟؟
داستان عبرت انگيزي بود براي ما جوانان.
در پناه حق









علاقه مندی ها (Bookmarks)