به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 59

موضوع: نفرت

Threaded View

  1. #31
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 01 اردیبهشت 91 [ 16:02]
    تاریخ عضویت
    1389-11-15
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    1,826
    سطح
    25
    Points: 1,826, Level: 25
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 74
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 20 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نفرت

    شوهرم زنگ زد به پدرم و گفت که ما نمی تونیم با هم زندگی کنیم وباید جدا بشیم پدرمم که جز بدی چیزی ازش ندیده بود قبول کرد و قرار شد توافقی جدا شیم اول قبول نکردم وچون دیدم که از دادن مهریه میترسه مهریرو گذاشتم اجرا ولی به هر کسی که اشنای ما بود رو زد که منه راضی کنه بدون مهریه طلاق بگیرم منم که دیدم فقط هدف جدایی وطلاق قبول کردم
    حتی یک کلام حرفم با من نزد و وکیل گرفت و تمام کارهای دادگاه رو وکیلش انجام داد حتی موقع طلاق تو محضرم نیومد و فقط وکیلش بود ولی یک ساعت بعد از طلاق زنگ زدو گفت بیا برگرد و اینکه میخواسته من تنبیه کنه و فکر میکرده من اینقدری دوسش دارم که قبول نمیکنم ازش جدا بشم ولی بدون مهریه برگرد و جهیزیتم بزار خونه پدرت. من همه حق و حقوقم رو بهش بخشیدم حتی ماشینی که من اقساطشو میدادم واینکه 6 ماه خرجی خونه هم دادم آخه میگفت چون با پیمانکار کار میکنم بهم حقوق نمیدن که بعدا فهمیدم علاوه بر حقوق رشوه هم میگرفته وخیلی چیزهایی دیگه
    چند بار دیگه هم زنگ زدو گفت که بیا برگرد ولی دیگه نمیتونستم بهش اعتماد کنم بخاطر همین شماره تماسمم تغییر دادم
    الان دقیقا 3ماه که از ساعت 6 به بعد که ممکنه تو خیابونی جایی ببینمش پامو از خونه بیرون نمیزارم آخه شهر ما کوچیکه الانم دنبال کارهای انتقالم هستم که اگه خدا کمک کنه از این شهر برم خیلی سخته که به یک نفر کمک کنی به موفقیت برسه و موقعی که تازه میخوای ثمرش رو ببینی از دستش بدی
    وقتی اومد خواستگاریم دانشجو بود و هیچ چی نداشت 3سال صبر کردم به هر کسی رو زدم که براش کار پیدا کنن ولی خیلی بد جوابمه داد من فقط واگذارش کردم به خدا و امیدوارم خدا جوابش رو بده بخصوص مادر و زن داداشش که با قتنه هاشون نذاشتن ما زندگی کنیم

  2. 3 کاربر از پست مفید ghazaleh_p تشکرکرده اند .

    ghazaleh_p (دوشنبه 23 آبان 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.