با سلام خدمت دوستان
اول از دوستم محمد که این سایت رو بهم معرفی کرد تشکر میکنم
چند مدت پیش ترم تابستون یکی از هم کلاسیام به من ابراز علاقه کرد که من به شخصه شکه شدم که یه دختر چطور میتونه به یه پسر احساسشو بگه (البته خیلی خجالت کشید تا حرفش رو زد فکر کنم چنتا رنگ عوض کرد) منم نتونستم چیزی بگم بهش و گفتم باید چند مدت بهم وقت بده چون فکر این پیشنهاد رو نمیکردم
خوب حالا شرایط خودم و دختر خانوم رو میگم
من از نظر چهره یکم خوشگل و خوشتیپ هستم و خدمت سربازیم هم رفتم و از نظر مالی وضع نسبتن خوبی داریم و انسان نسبتن مذهبی که تا حالا به هیچ دختری رابطه نداشتم (خداروشکر) یادم رفت بگم 23 ساله هستم
و دختری که گفتم
از نظر قیافه خوشگل هست و سنش 21 و به نظرم دختر خوبی هست و من تا حالا هیچ چیز بدی ازش ندیدم
فقط من نمیدونم چطور تونسته به من حرف قلبش رو بزنه چون من هیچ دختری رو سراغ ندارم که به پسری ابراز علاقه کرده باشه به این شکل
دوستان راهنمای کنید چون من هنوز جواب قاطع به ایشون ندادم







) منم نتونستم چیزی بگم بهش و گفتم باید چند مدت بهم وقت بده چون فکر این پیشنهاد رو نمیکردم

علاقه مندی ها (Bookmarks)