نذار دیر شه.نذار یه روز بیای بگی بچه ها من خودم با دستای خودم زندگیمو خراب کردم.منم نگفتم هر کی خیانت می کنه زنش جذاب نیست.اگه یه زن جذاب بود.خانه دار بود.راز دار بود.با محبت بود.درکش بالا بود و....اونوقت اگه شوهرش خیانت کرد مشکل از شوهرشه.تو با این تنشی که به وجود می یاری باعث می شی تو خونه محبت و آرامش پیدا نکنه اونوقت مقصر هر لغزشی توئی و نه شوهرت
اصلا شوهرت خیانت کنه چی کار می کنی؟.
آدمائی اومدن اینجا خیانت شوهرشونو بخشیدن و زندگیشونو از نو ساختن تو داری برعکس عمل می کنی.خیانت نکرده محکوم کردی.
یه سوال که الان پیش اومد تو از کجا فهمیدی اون خانم قراره جای دیگه کار کنه؟تجسس می کنی اگه اینطور باشه می شه اشتباه پشت اشتباه
باور کن من اونقدر نگران زندگیتم راه به راه می یام هم دردی ببینم تغییر روش دادی پس چه طور خودت نگران زندگیت نیستی؟
بیا از همین الان تصمیمت رو اینبار جدی بگیر.








علاقه مندی ها (Bookmarks)