به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 15 مهر 90 [ 13:42]
    تاریخ عضویت
    1390-4-26
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    1,250
    سطح
    19
    Points: 1,250, Level: 19
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 5 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    ازدواج با دختر فقير روستايى

    باسلام و خسته نباشيد و تبريك نيمه شعبان.خواهش ميكنم هر چقدر كه مقدوره در مورد سوالم سريع مشورت بديد كه واقعاً نياز دارم.
    مشكلم اينه كه تودانشگاهى كه موقتاً كارميكنم به يه دختر علاقه پيدا كردم كه شرايطش منو تو دو راهى گذاشته.موضوع اينه كه پدر من سرهنگ نظام بود(البته الان فوت كرده) تمام اعضاى خانوادم در حد ليسانس تحصيلات دارن.وضعيت ماليمون متوسط به بالاست و خانوادم مذهبى هستن و كمى هم تجملى يا به قول مادرم باكلاس.خودم من هم ليسانس حسابدارى دارم وبه احتمال زياد تويه دانشگاه بطور قراردادى مشغول بكار بشم.خانواده دختره تو يكى از روستاهاى يه شهرستان كوچيك زندگى ميكنن.وضعيت مالى خانواده دختر ضعيفه ومادر وپدر، برادرا وداماداشون همه از قشر كارگر هستن و همه از نظر مالى ضعيف هستن.البته خانواده دختر هم مثل ما مذهبى هستن وازاين حيث مشكلى نيست.خانواده من به خاطر اين فاصله طبقاتى و اجتماعى يعنى ضعيف بودن وضع مالى و كارگر بودنشون و روستايى بودنشون شديداً مخالف اين ازدواج هستن و معتقدن با وجود تفاهم بين من ودختر الان متوجه نيستم ودر صورت اين ازدواج درآينده دچار مشكل ميشم مثلاً اينكه خجالت ميكشم با اون خانواده رفت وآمد كنم و پيش فاميل و دوستام سرشكسته ميشم.مخصوصاً وقتى تو آينده شاهد ازدواج دوستهاى صميميم با دخترهايى با شرايط خيلى بهتر ميشم عذاب ميكشم و پشيمون ميشم.البته خودشون هم خجالت ميكشن كه بگن عروسشون از چه خانواده اى هست.اينطور حرف زدن خانوادم باعث شده كه خودمم به فكر برم و حتى به علاقه خودمم شك كنم و فكر كنم كه نكنه اين علاقه گذرا باشه و واقعاً تو آينده دچار اين مشكلات بشم و پشيمون بشم.
    البته تو اطرافيان دخترهاى خوب ونجيبى با شريط خانوادگى خيلى بهتر هستن كه مطمئناً اگه ازشون خاستگارى كنم نه نميشنوم فكر كنم اين موضوع به مخالفت خانوادم دامن ميزنه ولى چه كنم كه من به يه دخترفقير روستايى وساده علاقه پيدا كردم.
    سوالم اينه كه به نظر شما اقعاً اين مشكل پيش مياد؟به نظر شما دليلى براى خجالت كشيدن و سر شكسته شدن در آينده وجود داره؟ميترسم تصويرى كه خانوادم از آينده برام نشون ميدن درست در بياد.به نظر شما چه كار بايد بكنم؟باوجود اينكه با دختر ظاهراً تفاهم دارم وبهش علاقه دارم كنار بكشم؟تويه دوراهى بين حرف دلم و عقلم موندم و دارم ديوونه ميشم خواهش ميكنم يه مشورت كلى بهم بديد.شديداً منتظرو نيازمند مشاوره عزيزان هستم.متشكرم

  2. کاربر روبرو از پست مفید mahdi maram تشکرکرده است .

    mahdi maram (سه شنبه 28 تیر 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 07 بهمن 96, 00:37
  2. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 04 فروردین 94, 19:00
  3. چرا همه دوستام باهام قهر میکنند؟
    توسط کیت کت در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: شنبه 16 اسفند 93, 19:33
  4. دوستان کمک یه مشاور میخوام برا دوستام معتاد به استمناء (جلق) شدن
    توسط infodltube در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: سه شنبه 10 اردیبهشت 92, 00:07
  5. من و دوستام
    توسط بالهای صداقت در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 06 آبان 89, 12:39

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.