نه خواهرم، هيچ كس شما مثل دستمال دور ننداخته و شما هم اصلا لازم نيست اينقدر خودت رو دست كم بگيري و بي ارزش كني... خب طبيعتا عشق شما يك طرفه نبوده و ايشون هم اگر علاقه اي به شما داشته و يا داره... تا تركش نكني متوجه اون نخواهي شد! تا زماني كه باشي نه ايشون متوجه مي شه و نه شما! براي همين گفتم اگر دوستش داري تركش كن! اگر دوستت داشته باشه بهت بر مي گرده... و اگر نداشته باشه، ديگه چه اهميتي داره! نمي خواي كه خودت رو گول بزني! بهش فكر نكن و فقط به خودت برس!!!به خودت برسسسسس! فقط خودت!









علاقه مندی ها (Bookmarks)