[size=medium]با تشکر از دوستان عزیزم
عمده مشکلات من 3 دسته است
1- مشکلات شخصیتی خودم مثل عصبی بودن حساس بودن بیش از حد همیشه ناراحت بودنم و بلد نبودن رفتار صحیح در هر نوع رابطه ای
2- تصویر ذهنی ک از یک رابطه موفق داشتم یک رابطه کم تنش بوده اما حاا ک کلی دعوا و بحث اتفاق افتاده حسابی نا امید شدم هر چند ک خودم مقصر بودم خیلی زیاد
3-اینه از رابطه فقط مادر من و مادر ایشون خبر داشته باشند شکل رسمی دارد؟ چون من نمیخواوم تا قبل از حل شدن سربازی ار نامزد یا عقد باشیم.
ممنون میشم کمک کنید.
ضمنا ما هر دو 21 سال داریم و دانسجو هستیم
و من هم برای رفع مشکلات شخصیتیم 2 سال هست دارم تلاش میکنم کتاب و مقاله میخونم زیاد. بهتر شدم اما خیلی کم. دیگه نا امید شدم حس میکنم این مشکلا تو خونم هست و فع نمیشه.
از اریکس عزیزم و خدا خیلی مهربونه گل و فرشته مهربان هم تشکر میکنم.
خوشحال میشم کمکم کنید.![]()











علاقه مندی ها (Bookmarks)