به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 23 آبان 90 [ 01:26]
    تاریخ عضویت
    1389-5-26
    نوشته ها
    77
    امتیاز
    2,273
    سطح
    28
    Points: 2,273, Level: 28
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    110

    تشکرشده 110 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array

    اگر به جای من بودید....

    سلام ، حالتون خوبه ؟ دلم برای همتون تنگ شده بود.
    توی تاپیک قبلی خیلی بهم کمک کردید مواقعی بود که واقعا بهم ریخته بودم و اینجا بود که سنگ صبور پیدا میکردم چه قدر قشنگ موشکافانه به سوالهام جواب می دادید مثل خارپشت که واقعا مثل یک برادر راهنماییم کرد یا مثل احمد علی که دلداریم داد دلجو و فرهنگ و بقیه هم همینطور ، خالصانه ازتون تشکر میکنم اگه شماهانبودید شاید خیلی بیشتر به موضوع اهمیت میدادم و اعصاب خودم را خوردتر می کردم اما الان دوباره به کمکتون نیاز دارم ،
    می دونید خارپشت بهم می گفت که اعتماد به نفس ندارم قبول دارم اما واقعا بهم حق بدهید تصمیم گرفتم سعید رافراموش کنم ودیگه بهش پیامی ندم ، واقعا این کار راکردم ، تصمیم گرفتم برای ارشد بخونم خوب شروع کردم این هم با قاطعیت ، اما وقتی یکی مثل خواهر خودم بیاد و یک حرفی بزنه که ....
    امشب بهم میگه یک مورد خواستگاری پیش اومده ، پسره سیکله ، پدر ومادر نداره و توی یک شرکت هم کاره میکنه ، بهش میگم توی شرکت چکارمی کنه ؟ آبدارچیه یا مدیر کدوم ؟ میگه نمیدونم . از عصری تا حالا ریختم بهم ، یعنی ارزش من اینقدر پایینه ، نمی دونم شاید هم دارم من سخت میگیرم اگه شما به جای من بودید چه فکر می کردید من به قول خودم عاشق تحصیل ، با دولیسانس و علاقمند به فوق ، شاغل و بازم تاکید میکنم عاشق پیشرفت میتونم با یک نفر که به حالا[/b] سیکل داره و احتمالا براش مهم نبوده ادامه تحصیل بده ، ازدواج کنم یعنی بعدا برامون مشکلی پیش نمیاد با این اختلاف سلیقه ، بعد از اون تمام اعتماد به نفسم را از دست می دهم یعنی خانواده فقط براشون مهمه که من ازدواج کنم حالا با کی با چه تحصیلاتی و چه شغلی با این شرایط چه جوری میتونم بگم باید اعتماد به نفس داشته باشم و خودم را دست کم نگیرم .
    به نظرتون من سخت گیرم یا اونا بیگدار به آب میزنند من خودم را خیلی جدی گرفتم یا اونها من را خیلی دست کم گرفتند. نمیگم خوشگل باشه ، ثروتمند باشه ، اما برام مهمه عاشق درس باشه یا حداقل مانع من نباشه ، تحصیلاتش حداقل لیسانس یا فوق دیپلم باشه ، شغلش نزدیک به خودم باشه ، اهل تلاش باشه . نمی دونم چی بگم .
    منتظر راهنماییهای خوبتون هستم .

  2. 2 کاربر از پست مفید asaman تشکرکرده اند .

    asaman (سه شنبه 24 خرداد 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:19 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.