
نوشته اصلی توسط
MiladR
من هم بهترین و "سالم ترین" سن رو بین 21 تا 25 واسه آقایون میدونم.کمتر از این سن اکثر موافق با ناپختگی همراه هست و گذشتن از 25-26 هم باعث کمتر شدن میل و بوجود آمدن یک وسواس خاص میشه. بنظرم اگر فردی شرایط "قابل قبولی" و حداقل ها رو واسه ازدواج داشته باشه و تا 25-26 سالگی ازدواج نکنه یک جای کارش میلنگه و باید با دقت بیشتری مورد بررسی قرار بگیره !
بحرحال اوج نشاط و سرزندگی و بقیه ویژگی های بارز آدم، خودشون رو معمولا تو این بازه سنی نشون میده.
اگه آدم بتونه خودش رو از لحاظ فکری و درکی به یه حد قابل قبول و مناسبی برسونه بنظرم نباید بزاره سنش بالاتر بره.
البته این موضوع برای همه صادق نیست چون خیلی ها رو دیدم که مثلا 27-28 سالشونه ولی به بلوغ فکری لازم و درک و فهم صحیح از زندگی و سایر مسائل مربوط به زندگی مشترک نرسیدند
علاقه مندی ها (Bookmarks)