سویتیم اینجا سویتیم اونجا سویتیم همه جا.
بلخره نوبت سابینای عزیز شد.سلام احوالاتت.منم چندتا هیزم به آتیش اضافه کنم.
کلاس اول با مادرت رفتی؟گریه م کردی؟
این شعر یادت میاد؟دختره تنها نشسته ......... گریه می کنه.کاملشو برامون بنویس
مجله ای آبونمان هستی؟
قبض برق این دوره چقدر شد؟
آشپزی بلدی؟
گفتی چند سالته؟
بچه بودی همیشه زانوهات زخم بود؟
وقتی پسرا رو می بینی موهاشونو سیخ سخیه ابروشنم برداشتن چه حسی بهت دست می ده؟
با خاله و دایی بیشتر جوری یا عمو و عمه؟
هیزم ما به سر رسید ...................... خارپشت به خونش نرسید







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)