نقل قول نوشته اصلی توسط آراام

من صبح که دیدم میز به هم ریخته است و دلیلش را پرسیدم اصلا نگفتم که 1- نباید می آمدید اینجا و 2- چرا از میز من استفاده کردید و 3- چرا همه چیز را به هم ریختید و 4- چرا بعدش مرتب نکردید.
آیا کارم درست بوده؟
آقای خارپشت، اگر قضیه صندلی پیش نمی اومد، من صبح هم ناراحت شده بودم اما هیچی نگفتم. چرا؟ چرا بلد نیستم کجا ؟ چی؟ چه جوری ؟ بگم؟

این را می خوام بدونم.