من بدبختی هامو اینجا از ابتدای سایت تو ارسال های قبلیم نوشتم .
و حالا اومدم بگم اون بدبختیها قربانیشو گرفت.......
ومن تنها تر از همیشه باید بار این نحسی ابدی رو به دوش بکشم
تشکرشده 47 در 20 پست
من بدبختی هامو اینجا از ابتدای سایت تو ارسال های قبلیم نوشتم .
و حالا اومدم بگم اون بدبختیها قربانیشو گرفت.......
ومن تنها تر از همیشه باید بار این نحسی ابدی رو به دوش بکشم
orkideh (دوشنبه 05 اردیبهشت 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)