سلام..
اگر آقایی پسری که ازش میگید واقعا از شما خوشش آمده باشه و پسر خوبی باشه و فقط برای دوستی نیومده باشه(طبق صحبت های شما احتمالا قصدش خیره)
در موقعیت بسیار بدی قرار گرفته..راستش من پسرم و موقیعیت شبیه ایشون و شما دارم..واقعیتش اینه که اون اقا چون نمیدونه آینده چطور میشه(سربازی و درس و پول و کار و...)واقعا نمی تونه کاری بکنه..مثل من که واقعا کاری جز فراموش کردن نمیتونم بکنم.
متاسفانه تو سن ما سخته ازدواج...توصیه ای که من دارم اینه که اگر واقعا راهی پیدا نکردید سریع تر رابطه تون رو قطع کنید چون تفکر پیرامون این مسائل خیلی از ادم انرژی میگیره و در پایان هم نتیجه ای نداره!مطمئنا شما و اون آقا الان حسابی سر 2 راهی هستید.بهتره اگر راه درست که طبق نظر کارشناسان تالار خواستگاری و آشنایی زیر نظر خانواده هاست براتون قابل اجرا نیست سعی کنید فعلا رابطتون رو ادامه ندید تا بیشتر بهم وابسته نشید....
من هم میدونم سخته فراموش کردن اما چه کنیم ..مجبوریم و به نفعمون هست








علاقه مندی ها (Bookmarks)