به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 18 فروردین 90 [ 14:55]
    تاریخ عضویت
    1390-1-18
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    1,410
    سطح
    21
    Points: 1,410, Level: 21
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 90
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    واقعا خسته شدم ...

    سلام دوستان عزیز من امروز با این سایت آشنا شدم و خیلی بنظرم جالب اومد و فکر کردم که فورا عضو بشم و مشکلم رو مطرح کنم :
    پسری 20 ساله ام که در حال تحصیل در رشته کامپیوتر هستم و البته در دانشگاه پیام نور. راستش رو بخواین من قبل از کنکور خیلی تلاش کردم اما متاسفانه به دلیل اضطراب همیشگی ام نتونستم حقم رو از کنکور بگیرم.
    متاسفانه بعد از این اتفاق و تا حدودی بدشانسی ، کسی که خیلی برام عزیز بود رو هم خیلی راحت از دست دادم و فوت کرد.این هم ضربه کوچکی بود برای شکستن روح من.
    حالا هم مشکل من اینکه اصلا نمیتونم درس بخونم. قبلا خیلی درسخون بودم به طوری که اگر تعریف از خود نباشه تمام دوران ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان همیشه شاگرد اول بودم.
    اما حالا هر چقدر تلاش میکنم نمیتونم درس بخونم بطوری که یک ترم هم مشروط شدم.
    خیلی آرزو ها داشتم اما همش فکر می کنم آرزوهام بر باد رفتن !!!
    راستش من اصلا نمیتونم به طور کامل 1 ساعت پشت سر هم درس بخونم و خیلی زود کلافه میشم. البته از رشته ام خیلی راضیم و واقعا علاقه مند. اما دیگه طوری شدم که مادرم مدام نگران منه و نگران آینده تحصیلی و زندگی من. حتی من برای گرفتن گواهینامه اقدام کردم کلاس رفتم و همه چی رو بلدم اما در اثر اضطراب وحشتناکی که در وجوم شعله ور میشه هر 3 بار نتونستم در امتحان عملی قبول بشم.
    نمیدنم بهتره که من به یک مشاور مراجعه کنم؟؟!؟!

    خیلی زود می رنجم و واقعا دیگه نمیدونم چکار کنم؟
    لطفا کمکم کنید نمیدونم چکار کنم ؟!!؟

    از این که این همه حرف زدم معذرت میخوام.ممنون.

  2. کاربر روبرو از پست مفید Milad.H تشکرکرده است .

    Milad.H (یکشنبه 21 فروردین 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:32 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.