سارا جان
از ديد من هم انسان ها و هم آدم ها همه و همه قابل ترحم هستند . بيش از انچه كه فكر ش را بتوان كرد .
شايد ادم ها را دوست نداشته باشيم و انتخاب ما نباشند اما از اصل ماجراي ميزان بدبختي و آزردگي هاي آنها كم نميكنه و ....
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
سارا جان
از ديد من هم انسان ها و هم آدم ها همه و همه قابل ترحم هستند . بيش از انچه كه فكر ش را بتوان كرد .
شايد ادم ها را دوست نداشته باشيم و انتخاب ما نباشند اما از اصل ماجراي ميزان بدبختي و آزردگي هاي آنها كم نميكنه و ....
ani (دوشنبه 23 اسفند 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)