امروز (8 مارس) ظاهرا روز جهانی خانمهاست.
صحت و سقمش رو تحقیق نکردم . ولی همکارا شلوغش کردن و دارن همین جوری مانور میدن.
اگه این فرض درست باشه ، فرصتیه که این روز رو به تمامی خانمهای عضو تالار تبریک بگیم.
ایامتون خوش![]()
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
امروز (8 مارس) ظاهرا روز جهانی خانمهاست.
صحت و سقمش رو تحقیق نکردم . ولی همکارا شلوغش کردن و دارن همین جوری مانور میدن.
اگه این فرض درست باشه ، فرصتیه که این روز رو به تمامی خانمهای عضو تالار تبریک بگیم.
ایامتون خوش![]()
baby (چهارشنبه 18 اسفند 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)