سلام فیلوسارای عزیز
به نظر من این خودمونیم که واسه خودمون دام پهن میکنیم اما خبر نداریم
یه جا یه راه رو کج میریم(منظورم شما نیستید کلی میگم) بعد که به مشکل میخوریم نمیدونیم از کجا ضربه خوردیم
من که به شخصه نمونه هاش رو در زندگی خودم زیاد دیدم وقتی تحلیل می کنم می بینم چوب فلان اشتباه خودم رو دارم میخورم
اتفاقا خدا می خواد به ما کمک کنه اما ما گاهی دست کمک خدا رو هم پس می زنیم...
این شکلکه هیچ ربطی نداره...جا پر کنیه!!









علاقه مندی ها (Bookmarks)