به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 257

موضوع: خیلی تنهام

Threaded View

  1. #11
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: خیلی تنهام

    روزن سلام


    اين اتفاق ابدا غير طبيعي نيست و كاملا قابل درك است .

    از به قول تو لال شدنت .............تا تصميم اميد . همه و همه طبيعي است . و تا الان تصميم اميد، نشان مي ده كه با سربلندي از اولين مرحله عبور كرده ايد .

    دوست اميد ، مرد با درايتي است كه خوب تشخيص داد در اين شرايط نبايد تلفني با هم صحبت كنيد و بايد تابوي ترس از روبه رو شدن با هم و با واقعيت شكسته بشه .

    مراحل بعدي هم اگر درايت پشتش باشه به همين قشنگي و خوبي پشت سر مي گذاريد . به او فرصت بده به خودت هم فرصت بده



    نگران نباش. اميد هم ترا دوست داره . اما بايد حمايت بشه تامبادا در مراحل خشم و تنفري كه از خودش پيدا مي كنه تصميم غير عاقلانه اي بگيرد.

    بهش فرصت بده تا اميد هم با خودش روبه رو بشه و سنگهاي خودش را با خودش وا بكنه.

    اما باز يك پيشنهاد

    در عين حال كه تصميم داريد از هم جدا زندگي كنيد مشاوره را فراموش نكنيد . اين كار خيلي به هر دو شما عزيزان كمك مي كنه.

    در ضمن روزن جان

    اينقدر خودت را سرزنش نكن و فكر نكن كه اشتباه كرده اي . يك مسئله اي اتفاق افتاده تو در حالت شوك واكنش هايي داشته اي كه كاملا قابل درك است . و البته همين طور اميد .

    هر دو شما خوب هستيد . تنها بايد به خودتان فرصت بدهيد تا از اين بحران و شوك خارج شويد . اولين گام فوق العاده بود.
    نگران نباش اميد خيلي زودتر از آنچه فكرش را بكني به خانه و آغوش تو بر مي گردد .

    او هم بايد با حس " من بد" خودش كنار بيايد . ضمن اينكه او الان در پاره اي مواقع بسيار نسبت به خودش نامهربان تر از تو عمل و فكر و احساس مي كند به اين دليل كه خودش را مقصر مي داند .

    تو بسيار قوي عمل كرده اي . آفرين عزيزم .

  2. 20 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (شنبه 21 اسفند 89), khaleghezey (پنجشنبه 15 خرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.