من از مدیران عزیز معذرت می خوام ولی با این پست خیلی نگران شدم..فیلو سارا جان چی شده؟چرا آنقدر ناامید صحبت می کنی؟نوشته اصلی توسط THEN
ببخش که دخالت می کنم ولی با خوندن این پستت یک هو قلبم ریخت پایین...
تشکرشده 8,125 در 1,482 پست
من از مدیران عزیز معذرت می خوام ولی با این پست خیلی نگران شدم..فیلو سارا جان چی شده؟چرا آنقدر ناامید صحبت می کنی؟نوشته اصلی توسط THEN
ببخش که دخالت می کنم ولی با خوندن این پستت یک هو قلبم ریخت پایین...
سارا بانو (یکشنبه 01 اسفند 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)