حقیقتش اینه که من این خانواده رو می شناسم .
این اقا مستقیم به من نگفتند که برای پرداخت مهریه به ایشان کمک کنم ولی می دانم برای پرداخت مهریه مشکل دارند . خود این اقا عنوان می کنه که این خانم خیلی تا به حال پول از من گرفته و اون بخشش نصف مهریه بی خودی نبوده ولی هر دو می دانیم که ما قصد ادامه دو زندگی هم زمان رو نخواهیم داشت . این اقا دیگه نمی تونه با اون خانم زندگی کنه ولی یه خورده درگیر مسائل مالی شده که بنده خدا واقعا حقش نیست .مردی که تا به حال برای زنش خیلی بیشتر از مهریه اش خرج کرده حالا اون زن منکر شده و می گه نصف مهریه رو می خوام و تا زمانی که این پول رو به من ندی من از این زندگی نمی رم بیرون
به نظر من اون خانم خیلی پروروه چون می دونه که شوهرش دوستش نداره ولی حاضره تحقیر بشه و از زندگی نره بیرون
برای همین من دوست دارم یه جورهایی کمک ایشون کنم ولی خودم هم نمی دانم با این زن سرتق چه کار می شه کرد

من خودم از نزدیک شاهد یکی از دعواهای این دو بودم خودم انگشت به دهن مونده بودم یه زن چقدر می تونه وقیح باشه و خیلی دلم برای این اقا سوخت

از طرفی این بچه نگرانم کرده اگه یه روزی این خانم بره ازدواج کنه و من مجبور بشم نگه ش دارم چی ؟ یه نظرتون این خانم می تونه از بچش دور بشه ؟ و اون رو بسپاره به زن بابا ؟