به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 35

Threaded View

  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 13 تیر 90 [ 14:12]
    تاریخ عضویت
    1389-11-05
    نوشته ها
    349
    امتیاز
    2,831
    سطح
    32
    Points: 2,831, Level: 32
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 69
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,381

    تشکرشده 1,389 در 345 پست

    Rep Power
    50
    Array

    RE: چرا منو پس زد؟

    خب مهتاب جان من قبلا نظرم رو گفته ام.ولی برای کامل کردنش :

    این آقا قصد ناراحتی و یا به بازی گرفتن احساسات شما را نداشته.با این اطلاعات نمی توان قضاوت کرد ولی اینکه انتظار داشته باشید یک آقا با یک نگاه دست خانواده اش را بگیرد و بیاید خواستگاری ، انتظار زیادی است.اینکه با وی ارتباط تلفنی داشتید هیچ اشکالی نداشته.شما مدت خیلی کوتاهی فقط برای شناخت اولیه با وی صحبت کردید که ببینید اصلا به درد هم می خورید که همان اول قضیه منتفی شد.این اتفاق ممکنه 100 بار دیگر هم بیفتد.

    چیزی که مهم است این است که بدانید :

    1 - شما مشکلی نداشتید که این رابطه تمام شده.بلکه تفاهم نداشتید.این شیوه ای است که خیلی ها برای پیدا کردن شریک زندگیشان از آن استفاده می کنند.اگر قرار بود با یک صحبت تلفنی و بیرون رفتن رابطه شکل بگیرد که خیلی بد می شد.همه حداقل یک مدتی را صرف آشنا شدن با طرف مقابلشان می گذرانند

    2 - چیزی که باید حتما به آن توجه داشته باشید این است که در مرحله ی شناخت احساساتتون را درگیر نکنید.

    -چرا؟

    - چون اسمش مرحله ی شناخت است.یعنی ممکنه به ازدواج ختم شود یا نه!مثل همین الان.شما اشکال کارتان اینجا بود که احساساتتان را درگیر کردید.باید خیلی رسمی و متواضع فقط در مورد آینده و عقایدتان حرف می زدید و لاغیر.

    فرد مورد نظر برای اینکه صحبتش با شما گرم شود از عقایدتان تعریف و تمجید کرده و موجب شده احساسات شما درگیر شود.تقصیر هر دو است.شما نباید اینقدر سریع راه را برای قلیان احساساتتان باز می کردید و آقا هم باید وقتی می دید دارید دلبسته می شوید از تعریف و تمجید هاش کم می کرد و خشک تر رفتار می کرد


    امیدوارم توانسته باشم کمکی بکنم
    ارادتمند

  2. 4 کاربر از پست مفید arix تشکرکرده اند .

    arix (جمعه 22 بهمن 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ادامه ارتباط پس از نه شنیدن از دختر
    توسط medaso در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 دی 94, 11:04
  2. آیا طلاق پس از 12 سال ؟ به علت بیماری پارانوئید همسر
    توسط asemani در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 اسفند 91, 12:36
  3. زندگی پس از طلاق من
    توسط gole kaghazi در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 تیر 91, 05:06
  4. ادامه تماس های یکی از طرفین پس از پایان رابطه
    توسط فارسیت در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 اردیبهشت 91, 02:18

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.