سلام به همه عزیزان
چند مدته تو زندگیم به یک مشکل اساسی برخوردم البته قبلا هم راجب به این مشکلم صحبت کرده بودم اما از یک زاویه دیگه. مشکل اساسی من شوهرمه یعنی بی مسئوولیتیش.
اگه بخوام بیشتر توضیح بدم باید بگم . من کارمندم . اونم همینطور . 1 روز 24 ساعته سر کاره و 2 روز کاملا بی کار توی خونه . مشکل من اینه که حقوقامون رو که میگیریم ، تمام پول شوهرم روی وام و کرایه خونه و قرضا میره . میمونه پول من که 90 در صد خرج خونه از اون میدیم. راستش همین باعث شده شوهرم بی مسئولیت بشه. چون خاطرش جمعه که من تا آخر ماه با همین چندر غاز سر میکنم و حساب کتاب زندگی رو دارم و ول خرجی نمیکنم ، تن به هیچ کاری نمیده . یعنی تو این دو روز بی کاری صبح تا ساعت. 2:30 که میاد دنبالم میره خونه مامانش تفریح. عصر هم به عناوین مختلف مامانش میکشدش خونه و 2-3 ساعت میره اونجا . عاصیم کرده. هر کاری هم میکنم بی فایدست . راستش میخوام از این ماه حقوقمو ندم بهش تا یه کم به فکر زندگی بیافته . خواهش میکنم از مدیریت محترم سایت که راهنماییم کنه که اینکار رو بکنم یا نه . راستش تنها راه رو توی این میدونم که بهش از لحاظ مالی سخت بگذره تا به فکر بیافته .
تو رو خدا کمکم کنید.![]()







سلام به همه عزیزان

علاقه مندی ها (Bookmarks)