من با حرفاي بهشت موافقم!
كي گفته نميشه هم درس خوند هم زندگي كرد؟ برادر من 23 سالگي ازدواج كرد اونم با يه دختر از فاميلمون كه ميلياردر بودند (يعني ميخوام بگم توقعات دختره خيلي بالا بود) اما حالا پزشك متخصصه اونم در دو زمينه! و دوتا بچه هم داره! درسته كه اول زندگي يه كمي زندگيشون سخت بود اما اگر همون موقع ازدواج نكرده بود تا حالا هم هنوز داشت درس ميخوند.
خوب تسوكه جان!
يه كمي از اين دختر خوشبختبگو لااقل بهتر آدم بتونه كمكت كنه! اگر هم اصلا و اصلا ازش شناخت نداري و فقط به اصرار پدر محترمتون ميخوايد بريد راستش به نظر من شايد اگر كمي بااحتياط پيش بريد بهتره چون ممكنه خداي نكرده پس فردا خانم برادرتون با خودش بگه حالا اگر قبلا رفته بودند خواستگاريش براي شوهرم و جواب رد شنيده بودن هيچي مشكلي نداره ولي چرا اد رفتند همون دختره رو برا تسوكه انتخاب كردند؟! تا هميشه جلو چشم من باشه؟
البته اين بستگي به خانم برادرتون هم داره اما متاسفانه معمولا بعضي خانمها يه كمي در اين قضيه الكي حساسيت به خرج ميدن.
بهشت جون واقعا معلمي؟ الهي!قربونت برم ! ديدي من تو پست اول ازت دفاع كردم؟![]()







بگو لااقل بهتر آدم بتونه كمكت كنه! اگر هم اصلا و اصلا ازش شناخت نداري و فقط به اصرار پدر محترمتون ميخوايد بريد راستش به نظر من شايد اگر كمي بااحتياط پيش بريد بهتره چون ممكنه خداي نكرده پس فردا خانم برادرتون با خودش بگه حالا اگر قبلا رفته بودند خواستگاريش براي شوهرم و جواب رد شنيده بودن هيچي مشكلي نداره ولي چرا اد رفتند همون دختره رو برا تسوكه انتخاب كردند؟! تا هميشه جلو چشم من باشه؟

علاقه مندی ها (Bookmarks)