به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 04 اسفند 90 [ 12:21]
    تاریخ عضویت
    1389-8-21
    نوشته ها
    235
    امتیاز
    3,440
    سطح
    36
    Points: 3,440, Level: 36
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 60
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    761

    تشکرشده 743 در 207 پست

    Rep Power
    39
    Array

    Cool بياييد از شيطنت هاي دوران تحصيل بگوييم...

    سلام دوستاي گلم... بالاخره بعد از كلي وقت اين ترم طولاني و خسته كننده تموم شد و من حساب كاربريمو شارژ كردم (هورااااااااااا ) و اين ترم فكر كنم اونقدر به من و دوستان دانشجو و محصل فشار آورده كه بعد از اين همه مطالب سنگين و فرمول و.... خاطرات شيطنت هاي دوران تحصيل، خوندن داره. دوستان عزيز بياين از شيطنت هاي دوران تحصيل بگيم. من كه خيلي اذيت كردم و هر وقت ياد دوران دبيرستانم مي افتم كلي روحيم عوض ميشه، آخه تو شيطنت كم نذاشتم. يادمه يه اكيپ ده نفره بوديم و اذيت ميكرديم كه البته از اون ده نفر سه نفر (كه يكيش خودم بودم) سرپرستي عمليات رو بر عهده ميگرفتيم: من نقشه ارائه ميكردم، دوست جناح راست وسائل رو تدارك ميديدن و دوست جناح چپ هدايت مانور رو بر عهده داشتند.
    بگذرد كه چه كارا كرديم، مرغ انداختيم تو كلاس، فلكه ي شير آب دستشويي رو مي بستيم، دستگيره هاي در رو در مي آورديم، سوت ناظم رو كش ميرفتيم ، مقنعه ي دبير رو قيچي ميكرديم و..... البته همونطور كه مستحضريد بنده هيچ كاره بودم
    و اما دوست دارم شما هم از شيطنت هاتون بگين، با هم بخنديم. البته اميدوارم مدير خيلي خيلي محترم همدردي نيان بگن تاپيكتون بد آموزي داره... مدير محترم از همينجا به عرضتون برسونم: باور كنيد فقط ميخوايم بخنديم، قصد اجرا و بدآموزي هم نداريم....
    دوستاي خوبم منتظر خاطراتتون هستم.

  2. 6 کاربر از پست مفید hamishetanha تشکرکرده اند .

    hamishetanha (یکشنبه 03 بهمن 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تاييدم کن وگرنه مي ميرم
    توسط ویدا@ در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 09 تیر 92, 11:17
  2. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 26 شهریور 90, 15:30
  3. با مادر شوهر کنار بياييد
    توسط صبا_2009 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 11 تیر 90, 11:41
  4. چگونه به كودكمان "نه" بگوييم؟
    توسط Niloo55 در انجمن مقالات آموزشی روانشناسی کودک
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 19 اردیبهشت 88, 14:45
  5. بياييد "قدردانی" را تمرين كنيم
    توسط erfan25 در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 مهر 87, 16:17

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 06:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.