به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 246

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 آبان 90 [ 15:02]
    تاریخ عضویت
    1389-9-18
    نوشته ها
    27
    امتیاز
    1,660
    سطح
    23
    Points: 1,660, Level: 23
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    97

    تشکرشده 99 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خونه نمیاد و مي گه بايد از هم جدا شيم (لطفا راهنماييم كن

    عزيزم 100٪ بدون که يه خانومه ديگه اي زير پاي شوهرت نشسته و شرط ارتباط برقرار کردن با شوهرت رو هم طلاق دادن تو قرار داده واسه همينه که ايشون اينهمه عجله داره که تکليفش روشن بشه!!...و با توجه به حرفايي که شوهرت ميزنه من فکر ميکنم تصميمش براي طلاق متاسفانه ( شايدم خوشبختانه!!) جديه جديه...پس بي خود خودتو حرص نده و دست و پاي الکي نزن آدمي که اينقدر به زنش اعتماد نداره که 2 شب خونه نباشه فکر ميکنه زنش چه کارها که نکرده همون بهتر که بره گم شه ...ببخشيد تند صحبت ميکنم ولي اون لياقته تو رو نداره از اول هم نداشته محکم باش تو هنوز سني نداري 28 سالته و ماشاالله فوق ليسانس هم داري از جدايي اصلاً نترس و بيشتر از اين از خودت ضعف نشون نده بذار بره پي کارش مطمئن باش که خداوند براي تو همسر بهتري در نظر گرفته... به طلاق راضي شو حتي بيشتر از ايشون به اين کار تمايل نشون بده و بهش زنگ بزن بگو من حاضرم....وقتي هم همه چي تموم شد يه نفسه راحت بکش و چند جلسه برو پيش يه روان شناس که بتوني خودتو بازسازي کني ميدونم به اعصابت خيلي فشار مياد ولي مطمئن باش با طلاق آدم نميميره و اين فقط يه وابستگيه که بعد از يه مدتي کم رنگ و کم رنگ تر ميشه سعي کن خودتو بسازي و تمام مشکلات اخلاقيه گذشتت رو برطرف کني و به زودي يه همسره ايده آل رو ايندفعه با ديده باز و با تجربه هايي که داشتي و با يه روح سالم که براي خودت تا اون موقع خواهي ساخت به سمته خودت جذب خواهي کرد...من مطمئنم عزيز دلم...از خدا کمک بگير و محکم باش

  2. 4 کاربر از پست مفید ريحانه1359 تشکرکرده اند .

    نیکا 55 (دوشنبه 05 آبان 93), ريحانه1359 (شنبه 21 آبان 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. به نظر شما بايد اين رابطه رو تموم كمك (لطفا راهنماييم كنيد)2
    توسط niaz64 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 28 مهر 91, 23:11
  2. چرا بايد از هم ترازان خود در زندگي پايين تر باشم‌؟!
    توسط m.h23 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 26 مرداد 91, 01:12
  3. در مورد مراحل طلاق و مشكلاتش راهنماييم كنيد
    توسط nahid-n در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: دوشنبه 22 خرداد 91, 00:42
  4. لطفا راهنماييم كنيد
    توسط nabitanha در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 16 خرداد 91, 16:27
  5. ديگه راه حلي به نظرم نمي رسه،لطفاً راهنماييم کنيد
    توسط sogand_nou در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 اسفند 86, 10:41

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:06 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.