سلام بالهای صداقت عزیز
تاپیک سخنی با مدیر و هم تالاران http://www.hamdardi.net/thread-11833-post-108819.html
رو خوندم
چقدر دلم خواست هوای دل تو رو داشته باشم
رها شده از همه چیز
دلم واسه خودم تنگ شد
چقدر رنگ تعلقات گرفتم
آزادی و رهایی و پرواز میخوام
اینو میدونم که راحت به اینجا نرسیدی و سختیها ؛ غمها ، تنهایی ها ، رنج ها ، درد ها و ... رو متحمل شدی صبر کردی ، خواستی، رها کردی و رسیدی
به من هم یاد بده
یاد بده رها شم بال هامو باز کنم
مهم تر از همه صبر داشته باشم
عجله نکنم ، نگران آینده ام نباشم
به خدا اعتماد کنم
تاپیک یافته های من رو هم خوندم
با توجه به تاریخ ارسال پست هاش تعجب کردم که اسم من در شروع تاپیک بود!
کمکم میکنی؟!
بهم یاد بده که یافته هاتو عملی کنم
مثل تو بزرگ شم
چقدر گیج ذهنم و افکارم هستم!!!!!
باید بیام و تمام خطاهای شناختیمو برات باز کنم همونایی که توی تاپیک یافته های من
http://www.hamdardi.net/thread-11286.html
گفتی
بیام؟؟؟
منتظرت بالهای صداقت رها شده در تاپیک زیر هم هستم
http://www.hamdardi.net/thread-14342.html
نظر سنجی درباره اهکارهای مقایسه نکردن خود با دیگران








علاقه مندی ها (Bookmarks)