به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 14

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 12 بهمن 90 [ 00:26]
    تاریخ عضویت
    1389-9-03
    نوشته ها
    78
    امتیاز
    2,204
    سطح
    28
    Points: 2,204, Level: 28
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 96
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    71

    تشکرشده 71 در 39 پست

    Rep Power
    0
    Array

    من براي ازدواج خودم خيلي مي ترسم لطفا راهنماييم كنيد

    سلام-من حدود 4 ماه است كه با پسري نامزد كردم نامزدم دانشجو و ساكن خارج كشور است او هميشه خيلي مهربان است ولي ما همديگر زياد ندهده ايم و فقط از طريق اينترنت-البه او يكبار ايران آمده-او پدر و مادرش در بچگي از دست داده و داراي خانواده خوبي مي باشد و در بچگي خيلي سختي كشيده و با پدر بزرگ و مادربزرگش زندگي كرده-پسري است كه خودش از صفر به بالا كشانده-من توسط دوست مادر و پدرش كه مادر شوهر دوستم است به هم معرفي شديم او من خيلي دوست داره و داره سعي مي كند تا براي بهم رسيدن- ولي من جديدا دچار ترس شدم چون اولا شوهر آينده ام دانشجو دكترا است و هنوز كار نداره- اختلف سليقه داريم ولي نه خيلي- ترس ديگرم از اين است كه من يك خواهر دارم كه از من سه سال كوچكتر است و با پسري كه از همكلاسي هايش بوده ازدواج كرئ و براي ادامه تحصيل از ايران رفتند و در حل هر دو دانشجو دكترا هستند آنها 8 سال هم رو مي شناختند و تا حالا هم ما فكر مي كرديم كه خانواده خوبي دارند ولي الان بعد از 3 سال متوجه شديم در اين مدت خواهرم در ديار غربت مورد زجر قرار داده و يكبار هم داشته خفه اش مي كرده-پسري كه ما هيچوقت فكرشو نمي كرديم براي همين من براي ازدواج خودم خيلي مي ترسم لطفا راهنماييم كنيد
    من و نامزدم پيش مشاوره رفتيم و او هم گفته كه ازدواج حوبي خواهيم داشت و پيش وكيل هم رفتيم و قرار است حق طلاق به من داده شود(اين پيشنهاد همسرم بود) من فكر مي كنم پسري كه اين همه وقت مي شناحتيم اينقدر بد در آمده پس واي به حال نامزد من كه زياد همو نديدم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید as56 تشکرکرده است .

    as56 (شنبه 27 آذر 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چرا بايد از هم ترازان خود در زندگي پايين تر باشم‌؟!
    توسط m.h23 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 26 مرداد 91, 01:12
  2. در مورد مراحل طلاق و مشكلاتش راهنماييم كنيد
    توسط nahid-n در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: دوشنبه 22 خرداد 91, 00:42
  3. لطفا راهنماييم كنيد
    توسط nabitanha در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 16 خرداد 91, 16:27
  4. پاسخ ها: 244
    آخرين نوشته: سه شنبه 12 بهمن 89, 08:32
  5. ديگه راه حلي به نظرم نمي رسه،لطفاً راهنماييم کنيد
    توسط sogand_nou در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 اسفند 86, 10:41

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:05 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.