شوهرم منو مقصر ميدونه در حاليكه از اول مادرش مقصر بود دوست داشت پسرش تنها بره منو مراسماشون دعوت نميكرد .خوب منم بهم برميخورد ناراحت ميشدم.
شوهرم خيلي غده خانوادشم همين طورن .غرورش اجازه نميده به من بگه به خونمون زنگ بزن يا بريم خونمون .به خاطر غرورش ميخاد من ازش درخواست كنم كه بريم خونتون .
منم غرورمو شكستم ولي اونا باز نخاستن .
علت اينكه ميخام رابطمو باهاشون اصلاح كنم اينه كهرفتار شوهرم باهام بهتر بشه وتنها نره اونجا بينمون خيلي فاصله افتاده .شوهرم منو دوست نداره اگر مادرش چيزي ازش بخاد سريع انجام ميدهمثلا بگه بيا خونمون تنها بيا ميره اگه بگه منو با خودش نبره اين كارو ميكنه ولي اگه من ازش بخام كه تنها نره يا منو با خودش ببره اين كارو نميكنه .شوهرم خيلي بددهنه مخصوصا وقتي در مورد خانوادش من ازش انتقادي ميكنم منو به باد ناسزا وفحش ميبنده يا وقتي راجع به مسايل مالي باهاش بحث ميكنم همينطور .اون به خانوادش كمك مالي ميكنه از من پنهان ميكنه اين مساله عذابم ميده نه كنترلي روي مسايل مالي زندگيم دارم ونه حق نظر دادن راجع به رفت وامدش وكارايي كه انجام ميده .
فكرميكنم اگه رابطمو با خانوادش خوب كنم ميتونم بهتر كنترل زندگيمو به دست بگيرم ميخام دوستان كمك كنن ونظر بدن كه بايد چه كار كنم








علاقه مندی ها (Bookmarks)