این دقیقا یکی از ضرب المثلهای فرهنگ ماست که بار معنائی منفیش بسیار بیشتر از مثبتش هست. برا همین همیشه باهاش مشکل داشتم.نوشته اصلی توسط design
اون تیکه مثبتش بنظر من اشاره به عرف اجتماع داره.
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
این دقیقا یکی از ضرب المثلهای فرهنگ ماست که بار معنائی منفیش بسیار بیشتر از مثبتش هست. برا همین همیشه باهاش مشکل داشتم.نوشته اصلی توسط design
اون تیکه مثبتش بنظر من اشاره به عرف اجتماع داره.
baby (چهارشنبه 24 شهریور 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)