
نوشته اصلی توسط
مي مي
من آدم حساسي هستم،تو دوران مجرديم تو روياهام هميشه با کسي دوست داشتم ازدواج کنم که:
علاوه بر داشتن اون ژست مردانگي همسرم،خيلي مهربون و آروم باشه منظورم اينه که سنگ صبور من باشه
و اون باشه که هميشه بهم اميد بده،
منو وقتي عصباني ام آروم کنه اصلا آدم عصبي نباشه و هميشه اون باشه که کوتاه مياد،
ديدين بعضي ها رو که همسراشون ميگن يه بار نديديم همسرمون عصباني بشه و يا سرمون داد بزنه و يا کوچکترين بي احترامي به ما يا خانوادمون بکنه؟
من دوست داشتم همسرم اينجوري باشه،راحت با زنش راه بياد نه اينکه براي هر چيزي که حقمه بايد از هزار ترفند و سياست استفاده کنم تا بالاخره آقا يه کمي به حقوق من توجه کنن،
اميدوارم متوجه منظورم بشيد، مثلا راجع به حق و حقوق من از خرج کردن،دلم ميخواست اون نظر منو ميپرسيد و دست منو باز ميذاشت نه اينکه طوري بکنه که من مجبور به انتخاب نظرش باشم.
علاقه مندی ها (Bookmarks)