دوستان لطفا بنده را راهنمایی کنید
فرض کنید خانم و آقایی با هم همکار هستند و هر دو هم مغرور و کوچکترین عملی که نشان دهد یکدیگر را دوست دارند انجام نمی دهند، در این مواقع از کجا باید به احساس واقعی پی برد؟