دوستان لطفا بنده را راهنمایی کنید
فرض کنید خانم و آقایی با هم همکار هستند و هر دو هم مغرور و کوچکترین عملی که نشان دهد یکدیگر را دوست دارند انجام نمی دهند، در این مواقع از کجا باید به احساس واقعی پی برد؟
تشکرشده 7 در 3 پست
دوستان لطفا بنده را راهنمایی کنید
فرض کنید خانم و آقایی با هم همکار هستند و هر دو هم مغرور و کوچکترین عملی که نشان دهد یکدیگر را دوست دارند انجام نمی دهند، در این مواقع از کجا باید به احساس واقعی پی برد؟
تا خدا بنده نواز است
به خلقم چه نیاز
می کشم ناز یکی
تا به همه نازکنم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)