سلام عزیزم
من تاپیکت رو خوندم، به نظر من چیزی که شما راجع بهش شک داری و با توجه به سنت درست هم هست که داشته باشی آمادگیت برای ازدواج و تعهد دادنه!! این یه چیزیه که نه به قد و قواره طرفت بستگی داره و نه به خصوصیان دیگه ش...
به نظر من بهتره که 1- روی اعتماد به نفست برای انتخاب شریک زندگی 2- شناختت از ویژگیهای مطلوب همسر آینده ات و 3- معنی تعهد دادن به یک فرد برای ادامه زندگی "کار کنی!".
اینکه میگم کار کنی، منظورم اینه که فکر کنی...مطالعه...مشورت...صبوری... .داشته باشی تا ایشالا بهترین تصمیمی که میتونی رو بگیری. و بعد از گرفتن تصمیمت نذاری دیگه هیچ موردی تاثیر منفی روت بذاره!!!
موفق باشی![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)