1)گفتی یک سری مسایل شخصی و جسمی رو با استادت مطرح کرده بودی.
میشه بیشتر توضیح بدی؟
آیا مشکل جسمی خاصی داری؟
2)اون مشاور آقایی که گفته بود " خانواده تو یه مشکل ارثی داره و تو باید با این مسئله کنار بیای .و بدونی که یه خانواده معمولی نداری ونمی تونی هر کاری بکنی " احتمالا بیشتر از بقیه وضعیتت رو فهمیده.
چرا الان که کمی وضعیتت جدی تر شده نمیری پیشش؟
اگر کسی واقعیت رو (حداقل از دیدگاه تو) بدونه، مسلما اگر اتفاق بحرانی خاصی خواست اتفاق بیافته، به کمکت میاد، و اون روی سکه رو (حرف های تو) بقیه از زبان شخص سوم می شنوند. شخص سومی که خودش مشاوره و بنابراین حرفش قابل قبول واقع می شه.
تنبلی نکن و حتما یک سر برو پیشش.
آینده قابل پیش بینی نیست. اگر اوضاع بدتر بشه، تو نیاز داری به یک نقطه ی اتکا.
علاوه بر این، اون آدم می تونه کمکت کنه، عکس العمل هات به گونه ای باشه که اوضاع بحرانی نشه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)