به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 94

Threaded View

  1. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 اردیبهشت 90 [ 12:11]
    تاریخ عضویت
    1389-2-29
    نوشته ها
    83
    امتیاز
    2,929
    سطح
    33
    Points: 2,929, Level: 33
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 121
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    240

    تشکرشده 247 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: در جستجوی عشق...

    سلام دوستان عزیز.
    میدونین تفاوت اینجا با مشاوره چیه؟هر چند اینجا بیشتر افراد از روی تجربه شخصی بحث میکنن ولی چون نوشتاری هست همه جملات زیر زربین میره و خوشحالم که دوستان وقت میذارن و روی مسائل تعقل میکنن.
    بحثی که ایجاد شده باعث شد که در خودم موشکافی کنم و بیشتر به خودم فکر کنم.هیچ وقت به این موضوع با این دید نگاه نکرده بودم و از این بابت ازتون ممنونم که من رو به اندیشیدن وا داشتین.هر چند هنوز هم باید بیشتر فکر کنم اما در باب صحبتهایی که شد حرفها و نقطه نظراتی دارم:
    هرکسی از ظن خود شد یار من ..........از درون من نجست اسرار من
    دوستان هر کسی با توجه به موقعیتی که داره و تجربه و دیدگاه شخصی که داره در هر موضوعی برداشت خاص خودش رو داره و واقعا تا وقتی که در موقعیتش نباشی نمیتونی واقعیت رو لمس کنی.یا باید برات پیش اومده باشه یا از نزدیک با آن موضوع در تماس بوده باشی.مثل یک مشاور که میتونه به مرور با استفاده از تجربیات دیگران دیگران رو بهتر درک کنه.در مورد موضوع من هم افرادی که ازدواج کردن شاید بهتر بتونن درک کنن که من چی میگم.صرف خواندن و برسی و تعقل در مورد یک موضوع نمیشه در مورد کسی تحلیل شخصیتی داد.نه این که شما اشتباه میگین اما قضاوت با استفاده از تعریفات تا تجربه فرق میکنه.اما این خیلی مهمه که هرکسی با درک و دونستن این مسائل وارد زندگی بشه اون وقت خودت رو در شرایط زندگی بهتر درک میکنی و سردرگم نیستی.
    از صحبت ریحانه خانم شروع میکنم:
    من کاملا با شما مخالفم .چون دقیقا این همون مرده پرستی هست که توی اکثر جاها مخصوصا ایران دیده میشه.چرا ما باید بعد از ازدست دادن همدیگه به یاد خوبی های هم بیفتیم؟؟؟؟!!!!!
    خب این یک چیزه واضحه که شوهرم بعد ار مرگ من بهم خواهد ریخت.مدتی عذاداری که برای هر کسی مدتش فرق میکنه.تازه یادش به وجود من میفته وتازه من رو میبینه.خب یک ور قضیه عادت کردنه.یک طرف نیازهایی ست که من برایش فراهم کردم.تازه اول مشکلاتشه.این نیاز به فکر کردن هم نداره یه چیزه طبیعی ست.
    خب بعد از یک مدت او روحیش رو بدست میآره.آیا باید خونه نشین شود.آیا قبل از ازدواج با من خونه نشین بود.نه؟ا. به زندگیش ادامه میدهد کار میکند همنطور که قبل از من هم همین کار را میکرد.خب الان با وجود یک بچه هم مطمئنا نیازش به من پررنگ تر خواهد شد.
    من هم دوست دارم او من را به خاطر وجود خودم دوست داشته باشد نه به خاطر نیازهایی که برآورده میکنم.
    و نکته دیکه اینکه با توجه به صحبتهای ریحانه خانم .
    تمام این خصوصیات مثبت رو، و خیلی های دیگه که فقط خودت می تونی بفهمی رو، داره؛ چون تو در زندگیش وجود داری
    البته این جمله امیدوار کنندست اما یعنی چی؟!
    یعنی خصوصیات مثبتی رو که داره قبل از من نداشته!!!!!
    که البته حتی اگه مواردی هم هست که به خاطر وجود و حضور من اون رو سرشار کرده خیلی خوشحال خواهم شد که از زبون خودش بشنوم یا در رفتارش ببینم و درک و لمس کنم حضور سبزم رو در زندگیش.
    من یک آنتراک به خودم بدم در مورد صحبتهای دیگران هم حرف دارم و جای بحث زیاد.
    ادامه دارد....

  2. کاربر روبرو از پست مفید m.m.a تشکرکرده است .

    m.m.a (جمعه 21 خرداد 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. در جستجوی آرامش..!
    توسط kambiz619 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: دوشنبه 25 آذر 92, 23:48
  2. کار کردن با استادم و حسادت و ایجاد مشکل دانشجوی قبلی ایشون
    توسط لیلای ساروان در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 16 شهریور 91, 12:12
  3. در جستجوی بهترین راه!
    توسط smartiz در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: یکشنبه 28 فروردین 90, 00:24
  4. در جستجوی محبت
    توسط baran.68 در انجمن مهارتهای ارتباطی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 28 آبان 88, 15:08
  5. در جستجوی اعتماد به نفس بيشتر !
    توسط erfan25 در انجمن اعتماد به نفس
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 29 دی 87, 10:24

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.