به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 15

Threaded View

  1. #11
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,297
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,544 در 2,270 پست

    Rep Power
    258
    Array




    فرشته مهربان عزیز

    بنظر من نباید به طور کلی توصیه نمود که افراد احساساتی ، عقل رو جایگزین احساسات کنند و ....
    ببینید زندگی و دنیا همه رنگها وشکلها وقیافه ها رو در داخل خود داره و ترکیبی از اینهاست که به زندگی معنا و مفهوم میبخشه.
    یادتون باشه که عقلگراها هم به زمانهائی نیاز دارن که با واکنشهای متفاوت (جیغ کشیدن ، داد وفریاد کردن، خندیدن و گریه کردن و....) روان خودشون رو تعدیل وتلطیف کنن.

    رفتارهای فوق که اشاره داشتید ، بنظرمن مربوط به افراد احساس محور نیست و عقل گراها هم می تونن دارای اون صفات منفی باشن که با دقت بر روی رفتارها و مراقبه می تونن اونها رو به صفات پسندیده تبدیل کنن.اگر چه بعضی از صفات فوق به افراد احساسی نزدیکتره مثل "تصمیم گیری بدون پشتوانه وادله" که عقلیون بیشتر براساس مستندات و ادله تصمیم گیری می کنن. اما هر دو گروه ممکنه خیلی زود تصمیم بگیرن. (که این خیلی بد هم نیست)
    می دونید که تعلل در تصمیم گیری هم به همون اندازه فرصتها رو از دست میده که عجله در تصمیم ناپسنده.
    مثلا تواضع و انعطاف اتفاقا به احساس محورها نزدیکتره و عقلیون در مقایسه نسبی ، بیشتر به صفت غرور نزدیکترن.
    بنابراین صفات و رفتارها ارتباط مستقیمی با حسی ها وعقلی ها نداره و افراط و تفریطش رو باید کنترل کرده ومتوازن نمود.

    در خاتمه عرض می کنم در مقوله رفتار شناسی ، این مهمه که بدانیم شخصیت طرف مقابل ما از کدام دسته است تا به تناسب اون بتونیم رفتارهای مناسب داشته باشیم
    .

  2. 9 کاربر از پست مفید baby تشکرکرده اند .

    baby (شنبه 22 اسفند 88)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. رابطه ی مسموم مجازی با نامزدم
    توسط afraa در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 مرداد 94, 21:42
  2. لجبازی
    توسط miganus در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: دوشنبه 29 فروردین 90, 13:14
  3. لجبازی
    توسط miganus در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 14 فروردین 90, 18:16
  4. دوست مجازی ! احساس مجازی !
    توسط lord.hamed در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 41
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 دی 87, 16:54
  5. عشق یک طرفه و بازی با احساساتم
    توسط hasty در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 30 بهمن 86, 12:45

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.