تمام این حرفاتون قابل قبول تا اینجا هم خودم قبول دارم اما شما نظرتون درباره ی این واژه که از قدیم به کار می برن چی ؟ ( قسمت ) می خوام بدونم واقعیت داره یا مردم واسه دلخوشی خودشون از اون حرف می زنند ممنون .
تشکرشده 9 در 8 پست
تمام این حرفاتون قابل قبول تا اینجا هم خودم قبول دارم اما شما نظرتون درباره ی این واژه که از قدیم به کار می برن چی ؟ ( قسمت ) می خوام بدونم واقعیت داره یا مردم واسه دلخوشی خودشون از اون حرف می زنند ممنون .
بی تفاوت (شنبه 22 اسفند 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)